MOKINIŲ PASIEKIMŲ IR PAŽANGOS VERTINIMO TVARKOS APRAŠAS
Vertinant mokinių pasiekimus ir pažangą taikomas formuojamasis, diagnostinis, apibendrinamasis vertinimas.
Formuojamasis vertinimas atliekamas nuolat ugdymo proceso metu, teikiant mokiniui ir jo tėvams informaciją žodžiu arba raštu apie jo mokymosi eigą, esamus pasiekimus ar nesėkmes.
Diagnostinis vertinimas paprastai atliekamas tam tikro ugdymo(si) etapo (temos, kurso) pradžioje ir pabaigoje, siekiant diagnozuoti esamą padėtį: nustatyti mokinio pasiekimus ir padarytą pažangą, numatyti tolesnio mokymosi galimybes. Taikomi įvairūs diagnostinio vertinimo metodai: praktinės, kūrybinės užduotys, kontroliniai, projektiniai darbai, testai. Per dieną neturėtų būti atliekamas daugiau nei vienas diagnostinis darbas.
Mokytojas renkasi vertinimo informacijos kaupimo būdus ir formas: vertinimo aplankai, vertinimo aprašai.
Apibendrinamasis vertinimas atliekamas kiekvieną pusmetį, baigus 2-ąją ir 4-ąją klases. Pusmečio mokinių pasiekimai apibendrinami vertinant mokinio per pusmetį padarytą pažangą.
Baigus pradinio ugdymo programą rengiamas pradinio ugdymo programos baigimo pasiekimų ir pažangos vertinimo aprašas.
Mokinių mokymosi pasiekimus (įgūdžius, gebėjimus ir žinias) fiksuojant el. dienyne vertinimui naudojami šie žymenys:
Esant didesniam klaidų skaičiui gali būti ir geresnis vertinimas, jei vaiko gebėjimų ir pasiekimų asmeninė pažanga buvo labai ryški.
Švenčionių pradinės mokyklos 2-ųjų ir 4-ųjų klasių mokinių 2018 m. Nacionalinnio mokinių pasiekimų patikrinimo rezultatai
Nacionaliniai mokinių pasiekimų patikrinimai (NMPP) 2019m. Mokyklos ataskaita (4 klasė)
Nacionaliniai mokinių pasiekimų patikrinimai (NMPP) 2019m. Mokyklos ataskaita (2 klasė)